مهدیار منمهدیار من، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

مهديار،عشق ابدي من

قشنگترین طنین...

1393/1/24 18:06
نویسنده : مامانى
579 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرگلم..

 

اگه به اون موقعها باشه که بایدبگم سلام دانه برنجی مامان...خوبی مامان...قلب

 

خب بذار بقیه ی خاطراتمونو برات تعریف کنم...کجابودیم..آهان..اونجاکه اسمت شد دانه برنجی...

 

خب 10خرداد با بابا محمدحسین رفتیم پیش دکترم برای کنترل...دوتایی کنارهم نشستیم تانوبتم شه...

 

منشی صدام زد...رفتم داخل اما تنها،آخه عشقمو بهش اجازه ندادن بیاد تو...گریه

 

به دکترم سلام کردم اونم پروندمو گرفتو گفت برو روی تخت،لباستو بزن بالا..بعد یه مایعی ریخت روشکمم

 

ویه دستگاهی گذاشت روش..،یه صداهایی میومد،صدا واضح ترشد،یه صدای قشنگو ناز،یه صدای آرومو

 

دلنشینی که نمیتونم آرامشی که ازشنیدنش بهم دست دادو خوب توصیف کنم..فقط یه حسه که باید

 

تجربه شه تا درک شه..

 

بیشتر گوش دادم...آره خودش بود صدای تپش قلبت نفسم،خیلی تند تند میزد،3یا4بار درثانیه...

 

دکترم که انگار متوجه من شده بود..خندیدوگفت..صدای قلب بچه ته...برایه لحظه باورم نشد..اما به

 

خودم اومدمو گفتم..جدی..چقدر هیجان انگیز!!تموم وجودم شده بود..گوش،وباتموم وجودم داشتم صدای 

 

قلب پاک موجود کوچولویی که تو وجودم داشت زندگی میکرد وباهمه ی احساسم گوش میکردم...

 

تا اون روز اینطور باوت نداشتم،اما اون روز..تواون لحظه های خاص که صدای قلبتو شنیدم.

 

خیلی خیلی هیجان زده شده بودم ، باتموم وجودم احساست کردم و...عاشقت شدم

 

خیلی احساس قشنگی بود،یه حسه پاک ودوستداشتنی ...اونروز دوست داشتم بازم اون 

 

طنین زیبای قلب کوچولوتو بشنوم...انگار دوست نداشتم اونقدر زود تموم شه...اما تموم این لحظات 

 

چند ثانیه بیشتر نبود..ومن موندمو حسرت دوباره شنیدنش...اما چاره ای نبود..باید یک ماه دیگه واسش 

 

منتظرمیموندم...

 

چقدر صدای دلنشینی بود....

 

فدای اون قلب پاکت بشم مامانی...

 

森ガール+ハート のデコメ絵文字ハート のデコメ絵文字ハート のデコメ絵文字ハート のデコメ絵文字ハート のデコメ絵文字ハート のデコメ絵文字森ガール+ハート のデコメ絵文字

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان بهاره مامان امیرمحمد
25 فروردین 93 15:50
سلام عزیزم وای چه پسمل بانمک و عسلی خدا نگهداره براتون مطالبتون هم که خیلی خوب نوشتید آفرین به این مامان با توجه بسیار عالی امیدوارم همیشه 3 تایی در کنار هم شاد و سلامت باشید
مامانى
پاسخ
لطف داری عزیز
سرزمین جدیدترین شکلکهای متحرک زیبا
25 فروردین 93 18:47
سلام گلم منم لینکتون کردم
مامانى
پاسخ
لطف کردي عزيز